2010-11-01
 20:05:34

noveller by beliebers

Del 20.

Du fick ett sms och där stog det …
Hej Lucia! Det är Usher baby!
Vi kommer att åka till Justin på Måndag!
Du kan vara lugn, Vi ska inte säga till Jasmine att du kommer, när du väl är där så kommer hon inte kunna åka hem, det finns inga flyg
som går hem då! Hoppas du är glad! //Usher
Du blev såååååååå glad! Men! Det måste bli en överraskning till Justin! Du sa till Justin att du måste gå.. Han sa att han älskade dig och allt!
- Jaja, Justin! Älskar dig med men jag måste gå nu! Hejdå!
Efter du äntligen stängt av samtalet så skrek du:
- JAAAAAAAA! MAMMA! MAMMA!
Din mamma blev helt förvirrad.
- Vad är det nu då Lucia?
- JAG ÅKER TILL JUSTIN PÅ MÅNDAG!
- Oj! Vad roligt! Jag som hade bokat ett plan till turkiet..
- Va? Varför då? Sa du helt chockad.
- Du minns.. förra gången vi var i turkiet så hade du en jätte bra vän, Sandra. Jag tänkte att vi skulle åka dit så att du skulle komma i
andra tankar än Justin.
- Åh!!! Sandra! Hon var den snällaste i hela världen, tack mamma, men jag kan inte ta imot det, jag måste träffa Justin, han betyder allt
för mig, verkligen ALLT, jag saknar honom så mycket, inget att stoppa mig att åka till honom!
- Vad synd, Sandra såg fram imot att få träffa dig. Sa din mamma besviket.
- Men kan vi inte åka när jag har kommit tillbaka kanske?
- Nej, det går inte. Det finns inga plan mot turkiet på 2 månader!
- Oj, oj. Men sorry mamma. Du förstår mig, men du kan väl fråga efter Sandras nummer, så blir vi mer kompisar så kan vi åka
till turkiet lite efter.
- Okej.
- Men på ett villkor. Justin måste följa med!
- Ja okej!
- Tack!!!!!!!!!!! Sa du glatt!
Du ringde Justin, du var så glad! Du måste bara höra hans underbara röst!
Signalerna gick.. Inget svar.
Nåja.. tänkte du. Han har väl en konsert.
Du gick in på youtube och sökte på Justin Bieber ft. Jasmine Villegas - Overboard
Du klickade på en video där det stog att Jasmine ramlade på scenen!
Du kollade och garvade så mycket! Rätt åt den kärringen! Sa du och skrattade mera!
Du hade inget att göra. Allt var tråkigt! Du orkar inte vänta mera!!!!! Du måste få träffa Justin NUU! Du vill bara känna hans
underbara, mjuka och lena läppar mötas med dina!
ALLT kändes trångt,varmt och såå tråkigt! Vad kan man göra?
Du gick till sängen och somnade djupt. Du har ALDRIG sovit på längde!
Du vaknade och klockan var redan fem på efter middagen!
- VAD I HELVETTE!!!! Skrek du och var arg på dig själv!! - HUR KAN JAG SOVA SÅ LÄNGE? Ohh! Du slängde din klocka i golvet.
Du var så hungrig, så du gick ner mot köket. Det var en lapp på bordet.
"Hej gumman! Jag ska vara borta till klockan åtta på kvällen. Jag har massa möten och så ska jag avboka resan till turkiet.
Jag har gjort pannkakor. Det du älskar att äta på morgonen! Ha det bra nu gummis! // Mamma."
- Åhh gud. Sa du och åt 5 pannkakor.. Du kände dig äntligen mätt och tog tag i mobilen.
25 missade samtal.
-VAAA???? sa du HELT förvirrad!
Och så stog det att du hade 13 sms.
Alla samtalen var från Justin!
Du ringde upp och han svarade!
- LUCIA! ÄNTLIGEN! Jag trodde du var död!
- Det var jag nästan. Jag sov så djupt att jag tror jag dog. HAHAH!
- Men jag måste upp på scen nu! Du ringde precis innan konserten! Hejdå baby!
- Hejdå finaste Justin.
Du kollade på alla sms. 12 Var från oroliga Justin! Hahahha, skrattade du. Han var SÅÅ orolig!
- Stackarn.. sa du till dig själv och log.
Men ett annat sms var från ett dolt nummer.
Det stog hotfulla saker och du kunde inte fatta vem som skrev det!
I smset stog det :
"Hej hej vackraste Lucia. Eller.. Jag menar fulaste Lucia.Du ska hålla dig borta från Justin. Annars så halshugger jag dig.
Det är sant. Du ska F*N inte ens se Justin längre!"
Du kunde inte läsa vidare. Du bara inte kunde göra det! ...
-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


Tina Juwel

ÅH GUD... jag kan bara inte vänta tills nästa del! :D <33



PUBLICERAT: 2010-11-01, 20:21:00 | URL: http://tinajuwel.blogg.se/
Dina♥

det är jasmine som skrev hotbrevet jag visste det!! om det nu var hon men det låter som hon! JaG Längtar så tills nästa del älskar när du skriver Novveller;D


Anonym

jag tycker dom som skriver novellerna får jasmiine att framstå som typ sjukt dum, det e hon nt, bara för att justin och jasmine "ryktas" pussats behöver vi belibers inte hata henne -.- Skulle inte ni gjort samma sak som jasmine=pussat honom??


Anonym

De är säkert jasmine den böveln :@ hahahha blir snart arg på henne på riktigt :o


Rebecca

Hej vart är delarna av novellerna upp till 6 vill g'tna läsa från början :)


Rebecca

när kommer nästa del i? längattt


Lua

jag älskat verkligen dom här novellerna vilka e det som gör dem? kan vem som helst skriva en del? :)



PUBLICERAT: 2010-11-03, 12:00:33 | URL: http://truereality.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: