2010-11-04
 18:56:37

dagens intervju.

Jag har intervjuat en belieber som heter Linnea, hon äger en blogg som heter http://fisandesuperekorre.blogg.se där hon skriver om sina varsagar osv.

- Vad föredrar du mest hos Justin?
Hans ögon, dom är så underbara!

- Vilken är din favoritlåt?
Åh, så svårt! Jag älskar alla hans låtar, men jag tar nog "Up" :)

- Är det något hos Justin du inte tycker om? 
Nej, jag älskar hela han!

- Vad tycker du om Jasmine V?
Hon verkar snäll och så, men jag vet inte om jag skulle vela att dom blev tillsammans.

- Vad skulle du göra om Justin kom till din skola?
OMB! Jag skulle ha flippat ur, sprungit fram och kramat ihjäl han, jag skulle aldrig släppa taget om han! ;)

- Hur skulle din reaktion vara om du såg Justin Bieber på Mcdonalds?
Jag skulle inte ha blivit förvånad, haha!

Vem föredrar du mest Justins mamma eller pappa?
Justins mamma, hon verkar vara väldigt söt och rar :)

- Vill du vara Justins bästa kompis eller flickvän?
Jag vet inte riktigt, men jag tror nog jag skulle vilja vara hans bästa kompis, för om vårt förhållande tar slut slutar man oftast att vara bra vänner..
 

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL HENNES BLOGG!!


den galna

Oh, den där sista frågan har min kompis frågat mig hela tiden typ :/



Kolla gärna in min blogg



kramis en beliber :D



PUBLICERAT: 2010-11-05, 18:57:15 | URL: http://elefantis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: