2010-10-15
 12:10:54

First step to forever




Justin First step to Forever:
"Jag beundrar min mamma så mycket för hur hon står upp för att möta alla utmaningar i hennes liv. Vi bodde i ett vanligt bostadsområde, jag trodde aldrig vi var fattiga. Vi hade varandra, vilker var allt vi behövde"

Smartaste dejt råd du kan ge, till en kille eller tjej. Lyssna bara. Det menar att du verkligen ska lyssna på vad den andra personen säger istället för att använda tiden för att prata om dina saker.

OM du någonsin känner dig som ett freak för att du inte har en normal familj, som nästan ingen har. Det som räknas är hur du handskas med det. Se det roliga.. Jag är en sån som älskar kärlek.. Det är inget dåligt. Vilken gillar inte kärlek?

Du måste låta dig själv göra saker du inte är duktig på. Hur ska du annars lära dig dem? Bry dig inte om vad alla andra tycker om va du gör.. Jag är väldigt glad att jag pratar franska, för att, låt oss säga, tjejer älskar när en tjej pratar franska. Dom kallar det språket för kärlek, och det är ingen tillfällighet.

Ett visst mått av framgång med det motsattsa könet kommer ner till det enkla konceptet: Var inte en idiot.. Jag är inte en boxare av naturen, jag tror på något, jag står upp för det"

-Ocenup



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: