2010-10-15
 20:11:36

noveller by beliebers

"Du förändrade mitt liv, Love Story"
Del 3.
När han kysste mig kändes som att det var ett dröm. Jag var tom rädd för att "drömmen" skulle ta slut
Jag visste inte så bra vad jag skulle göra... Säga till honom att han skulle släppa mig eller försätta med kyssen. Men jag hann inte säga nåt för att det var Justin som släppte mig först.
-Lucia, förlåt!
- Justin, det gör inget jag tyckte om det sa jag medans jag rodnade lite.
- Gjorde du?
- Ja...
- Vill du ha en till? Sa han medans han smilade
- Ja om du vill såklart... Sa jag medans jag hade mitt ansikte HELT röd ahaha
Han började komma närmare och närmare tills jag kunnde röra hans läppar.. Jag var liksom i mitt eget värld jag tänkte på ingenting... Bara på kyssen!
- Du borde inte missa min konsert sa han medans han kramade mig.
- Det ska jag inte göra sa jag medans jag försökte känna hans lukt.
- Lucia, du har blivit jätte viktig för mig från första gånger jag såg dig...
Jag visste inte vad jag skulle göra eller säga... Kyssa, krama, hoppa, skrika, skratta jag var liksom helt chokad.
- Justin jag vet inte vad jag ska säga... Det här brukar inte hända varje dag förstår du...
- Ja jag förstår, Men nu händer det på riktigt sa han och stirrade rakt på mina ögon samtidigt.
Plötsligt blev mina ögon helt blöta och suddiga och 2 tårar fallade ner.
- Varför just mig? Sa jag ( Jag var såklart förvirrad och förvånad)
- För att du är du. Du vågar vara dig själv utan att skämas. För att du är speciell...
Mer och mer tårar fallade ner jag kunde inte stoppa det... Jag var så glad och förvånad samtidigt.
När Justin märkte att jag grät kramade han mig. Och han kysste mig på pannan.
- Älskar dig.
- Älskar dig också...
Det här var verkligen kärlek från första ögonkastet tänkte jag...
Justin kramade mig och jag stänge ögonen och så somnade jag om.

4 timmar sedan 22:47
När jag öppnade ögonen såg jag att jag var i mitt rum och jag tänkte "allt var ett dröm och imorgon kommer jag att gå till Justins konsert så att det är mycket bättre att sova om"
När jag vände dig om såg du att Justin låg på soffan och sov.
Du trodde inte det! jag sa till mej själv " Kom igen Lucia vakna" och jag försökte tom slå mig själv för att kunna se verkligheten men där satt han fortfarande och sov! jag stängde ögonen om och om igen men han satt fortfarande där. Och jag tänkte " Allt det här är på riktigt" Så jag kom fram till Justin för att se om det var det... Jag kom närmare och närmare och jag kysste honom.
Justin öppnade ögonen och kysste mig också...
plötsligt såg du att nån kom in
- Vad gör ni?
Och det var Lucias .........

-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


anyels

aaaaa när kommer nästa!! dom är fett bra!!!!! jag önskar att det blev en riktig bok som man kan får eller vet ni vad om ni lägger ihop allt så att det blir en tidning så kan ni skicka den till ''glitter'' eller ''julia'' tidningarna så att alla andra får njuta av dom underbara novellerna!!!! assååå det är som en dröm man brukar dagdrömaa m !! och föresten älskar din blogg den är en drog för mig!!! <3


bieber fever

det konstiga är att jag drömt nästan samma sak jag svimmade på en fest för justin kom in och jag vakna av att han kysste mig !<33

det är väll det många drömmer om!! hihihihihih<3333333


sara

OMGGGGG feetttt brrraa , när kommer nästa asså jag älskr dina noveller dom är skit bra fortsätt med dom <3333333333



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: