2010-10-25
 19:27:39

noveller by beliebers

Del 13.

Dagen där efter så var himlen alldeles grå och du kände dig deppig.
Du reste dig upp och tog på dig din gråa morgonrock. Du tänkte:
*Perfekt, En morgonrock som matchar mitt humör OCH vädret, precis vad jag behöver*
Du gick in till ditt alldeles egna badrum och såg dig i spegeln.
- Gud, Jag tror jag behöver en tjej dag med Melanie och Isabella. Och Justin behöver nog sina kompisar..
Sa du till dig själv.
I spegeln såg du en tjej som hade glömt ta bort sminket efter igår, hon hade ruffsigt hår med tjorvar och en vit hud.
Du sköljde ansiktet och fick bort sminket. Sen torkade du dig och gick ner.
- Godmorgon, älskling! Sa din pappa.
- Godmorgon... Vart är mamma och Isabella? Sa du.
- Ehm, Isabella sover i gäst rummet och din mamma är och handlar.
Efter du hade ätit frukost så gick du och tog på dig din mammas gamla stickade mössa och första bästa skor. Du sprang det snabbaste du kunde till Justin och det spelade ingen roll att du hade på dig din morgonrock fortfarande. Då du kom fram till dörren knackade du som en galning, du frös och det hade börjat regna. Du kände en lättnad över att det var Justin som öppnade.
- Hej Lucia ! Sa Justin och gav dig en stor och varm kram.
- Heii! Sa du.
- Ojj, Vad du är kall? Fryser du?
Du nickade och log mot han.
- Sätt dig i soffan, det finns en filt på den svarta fåtöljen. Jag kommer snart.
Du tog av dig dina skor och nästan vaggade fram till den svarta fåtöljen. Där låg en svart filt med svarta prickar.
Du tog den i din hand och precis då du satt dig ner i soffan så kom Justin ut med två koppar i handen. Han ställde de på bordet och satte sig brevid dig.
- Jag gjorde lite varm choklad. Tänkte att du kanske behövde något varmt i dig.
- Tack så mycket, Justin.
Ni lindade in er i filten och du satt dig i Justins knä och hade ditt huvud på hans axel. Han kysste dig och du besvarade kyssen.
- Men du , Jag kom faktiskt hit för att prata om en liten sak.
- Jaha? Vadå?
Justin stelnade till och tittade in i dina ögon.
- Haha, Inget allvarligt, det är bara att jag tycker att vi kanske borde göra något annat idag, asså, vi har ju varit med varandra hela tiden. Och min kusin har kommit och...
- Haha, Jaaaa, såklart du ska få vara med andra! Jag bestämmer ju inte över dig, och nu kan ju jag passa på att vara med mina vänner.
Ni satt och myste, drack varm choklad och pratade. Lite då och då så hånglade ni.
Efter en timme gick du hem och du knackade genast på hos Melanie. Hennes mamma öppnade.
- Nemen, Hejj Lucia! Sa hon och gav dig en stor kram.
- Är Melanie hemma?
- Ja, Vänta lite så hämtar jag henne.
Strax där efter så kom Melanie fram till dig och kramade dig.
- Heeeeejj Melanie ! Kom, Vi går hem till mig & har tjej kväll med Isabella!?
- Jaaaaa!
Melanie tog på sig skor och följde med dig hem.

Ni gick och hämta Isabella och sen så gick ni in till ditt rum och låste.
Ni släckte lampan och tände några ljus och satt er i din säng, du startade Justin Bieber musik på ganska låg volym.
Melanie och Isabella ville höra allt om Justin och du berättade. Men inte allt, inte det om ''hans lilla vän''
Då du berättat klart så satt Melanie och Isabella med öppna munnar och stirrade på dig.
- WOW ! Sa båda samtidigt.
Sen blev det tyst. Du hörde att det gick människor i närheten, men du tänkte att de var utanför.
- Men säg de bästa sakerna med Justin, Berätta hur HAN är.
Du tänkte efter men sa:
- Han är en underbar person, snäll och omtänksam.. vill alltid att man ska vara lycklig, han lyssnar bra. Han är som en vanlig kille.
Men det bästa: Han är en mästare på att strula. Hahaha.
Ni alla tre skrattade och börja prata om killar, hur era dröm killar ska vara. Du beskrev såklart Justin.
Sen hörde ni skratt, och det kom utanför din dörr.
Ni smög er långsamt fram till dörren och öppnade:
Justin, Christian & ... någon du inte sett tidigare..?
- Nemen hejj grabbar ! Sa du.
- Hejj hejj . Fnissade Christian och Justin.
- Och vem är er vän? Sa Isabella.
- Öh, Jag heter Tobias...
De små log och stog raka i ryggen.
- Hmm, Kom in! Sa Melanie.
De gick in och du stängde dörren efter de och du gav tjejerna en blinkning var, Melanie och Isabella forstog.
på en och samma gång så attackerade ni killarna och kittlade dom och kramade dom. Ni hade roligt.
Det slutade med att alla sex satt i en ring och körde ''Utmaningen''
Ni skulle utmana varandra som tex:
'' Justin och Christian, Pussa Lucia på en varsin kind och om ni gör det så hånglar Melanie med Tobias ''
Och sen så skulle Justin utmana dig och då sa han....

-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


Anonym

spääänande!!!<333333333333


A~

Är det du som skriver berätellsen elr är det andra?



PUBLICERAT: 2010-10-26, 16:56:23 | URL: http://bubbleheart.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: