2010-10-16
 20:28:44

noveller by beliebers

"Du förändrade mitt liv, Love Story"
Del 4.

Vad gör ni?
Det var din kompis Melanie.
- Oj... Hej Melanie! Hur mår du?
- jag gick fram till henne för att krama henne men hon stod helt chokad.
- Är det där Justin Bieber? OMB JAG KOMMER DÖÖÖÖÖ!
Justin stod där och stirrade på Melanie medans hon hoppade och skrek ahahaha.
- Gumman snälla lugna ner dig du skrämmer honom!
- Guuuuud! Jag kan inte tro det! Lucia måste prata med dig NU! Vi går ner...
- Okej men först ska du lugna ner dig!
- Okej... Jag har redan gjort det! Men jag måste prata med dig NU!
Jag och Melanie gick ner för att prata och hon var fortfarande chokad.
- Berätta allt!
- Vad ska jag berätta?
- Jag såg att ni kysste varandra...Och du säger att du har inte har nått att berätta!
Jag var tvungen att berätta allt för henne... För att hon var ju min bästa kompis... Men när jag berättade att vi hade kysst varandra blev hon FÖRVÅNAD SOM FAAAN! Jag hade ju aldrig kysst nån och ingen kunde tro att han skulle gilla MIG liksom! Jag som inte ens hade kompisar och jag som var så ful!
- Jag kan inte tro det gumman! DU har ju kysst JUSTIN BIEBER
- Jag vet och jag tror att jag är ......
- Jaha så att ni pratade om mig? Sa justin medans han skrattade.
- Ahahaha kanske det ahah
Melanie stod där och stirrade på oss... jag var tvungen att knuffa henne så att hon skulle "vakna"
- Hej hej jag hete Justin trevlig och träffas.
Men melanie stod fortfarande där och stirrade.
- Melanie kan du hälsa tillbaka?
- Oj... Hej Justin...! Jag älskar dig, du är mitt största idol! Jag kan inte tro att jag träffar dig och att jag är så nära dig.
Och jag ba stod där och tittade på henne och små skrattade när hon berättade allt hon kännde för Justin.
- Ska vi gå in för att titta på film eller nåt jag fryser ! ( Jag hade pijamas)
- A visst! Jag väljer vad vi ska titta på sa Justin.
- Men det är ju jag som är sjuk Sa jag medans jag skrattade
- Men jag är man så att jag väljer!
- Justin det finns ju 2 tjejer här så vi väljer och jag är sjuk så jag ska väljaa.
- Men okeej okeej!
När ni tittade på film "The simpson":
- Jag är faktiskt lite uttråkad sa jag.
- Ser du jag borde ha valt filmen ahahh sa Justin.
- JAg ångrar det jag sa! Filmer är jätte braaa!
- Gumman jag tror inte det sa Melanie medans hon försökte gå upp från soffan. Jag tror att jag måste gå hem!
- Melanie gå inte hem snälla sa jag medans jag tittade på henne och samtidigt på Justin.
- Hon måste gå hem sa Justin medans han tog min hand.
- Mamma ska ringa mig snart! Jag går nu... Justin förresten kan jag få ditt nummer.
- Okej... Men lova att du inte kommer att ge ut den ahaha.
- Jag lovaar :D
- mitt nummer är ***********-
- Tack så mycket Justin vi ses!
- Hejdå gumman älskar dej sa jag medans jag gjorde ett hjärta med min hand ( Vi brukade göra det för att Justin gjorde det ahah)
När Melanie gick ut la jag mig på soffan igen och forsätte o titta på filmen... Plösligt såg jag justin kom ut från köket med en gitarr i handen,han satt sig brevid mig och började sjunga "Up" Det känndes underbart kunna höra honom sjunga så nära dig och kunna titta på hans vackra ögon så nära. Det känndes underbart att kunna veta att han var bara för dig själv... Allt känndes underbart!
När han slutade sjunga kramade han mig och han viskade i mitt öra "Du är verkligen mitt liv jag vet inte vad jag skulle kunna göra utan dig"
Jag älskar dig Justin sa jag... Jag hade sagt det så många gånger förut men nu menade jag det på riktigt...
Justin tog min hand och vi gick till mitt rum.
- Jag är trött jag tror jag ska sova nu sa jag-
- Vart ska jag sova då?
- Med mig? och jag pekade samtidigt på sängen.
- Men din pappa kommer att bli jätte sur?
- Pappa och mamma är inte hemma! De skulle ju gå till min kusin.
- Jahaa så ni har vi huset bara för oss själva sa Justin.
- Ja men nu ska jag lägga mig.
- Ska jag sova utan nånting? sa Justin. ( Jag menar inte att Justin ska sova naken utan bara i kalsonger)
- Om du vill jag bryr mig inte jag vill bara sova ahahah.
- Jaha okeej!
Justin la sig på sängen och han kramade mig.
Plösligt kände jag att..........?


-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


bieber fever

aaahhh vad spänande ärligt jag kan inte vänta tills i mornn!!!!!!!!!!!!<333333333333



guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud!!!

vad ska hända jag är verkligen inne i historien som om det var jag som var lucia!<333333

aaahh jag kan inte väääääääänta!<3:)


sara

åååhhh vad braaa ,, asså dina noveller är så bra kan inte vänta tills den andra kommer ut , fortsätt med dom , asså man blir helt insatt i dom <333333333333333


Nathalie

Guud vad bra novell :D Man hade verkligen viljat vara tjejen som var ihop med justin <3



PUBLICERAT: 2010-10-17, 14:57:17 | URL: http://nathhaliiie.blogg.se/
anyels

asååå kan inte vänta mer!!!!! :D <33 den är för bra!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: