2010-10-19
 15:30:24

noveller by beliebers

Igår så var jag stressad och då råka jag lägga in en fel novell, sorry för det här kommer den riktiga! :D
Del 6
-Jag tycker också om dig... Jätte mycket!
Du rodnade och tittade på honom medans han tog ut något från hans ficka.
- Jag vill att du ska ha den här på dig sa Justin medans han visade ett halsband med ett hjärta och ett sjärna på. Det här betyder att jag ska alltid vara mig dig...
Du tog hans hand och kysste hans mjuka läppar...
- Jag kommer att aldrig att lämna dig sa Justin medans han tittade på mig.
- Älskar dig...
- Oj det blev lite sent...
- Och jag missade bussen för länge sedan ahaha.
- Men du kan gå hem till mig!
- Är du säker? Ska inte din mamma bli sur?
- Nej jag tror inte... Hon har sagt att hon vill träffa dig!
När ni kom hem var Justins mamma i köket och läste en bok.
- Hej mamma sa Justin när vi kom in till köket.
- Hej Justin... Och hon är?
Du kom fram till henne och sträkte din hand.
- Jag heter Lucia... Lucia Svensson ( Det var det ända jag kom på ahah)
- Jaha Hej jag heter Pattie Mallete sa Pattie medans hon smilade åt dig.
- Och hon är min tjej sa Justin medans han tog din hand.
Du smilade åt Justin.
Pattie log mot Justin.
- Jag har lagat lite mat om ni vill äta sa Pattie.
- Nej tack mamma vi har nyss ätit... Förresten kan Lucia sova över idag?
- A visst.
- Tack Pattie sa du.
- A men vi ska upp nu sa Justin god natt.
- God natt Pattie.
- God natt!
När ni gick upp kom du in i Justins rum. Det fanns en afisch på Beyonce och du tittade surt på honom.
- Ahahah Hon är ju snygg elrh?
- Nej sa du lite surt ( du skojade bara)
-Jag tycker det iaf
Du slog Justin väldigt hård på hans arm
- Det gör inget jag förlåter dig ahahah.
Du gick till Justins säng medans han tittade på dig som han brukade göra när han var jätte glad.
Du la dig på hans säng plösligt såg du att Justin var berädd för att hoppa på dig. Du försökte gå upp men han hoppade så snabbt att du hann inte.
- Ahahahahahhahahahaha du skulle ha sätt dig själv ahaaha.
- det gjorde ont sa du.
- Förlåt älskling sa Justin och kysste dig.
Det känndes så skönt att kunna vara så nära Justin.
Plösligt kände du att Justin hade sin hand på din mage... Och han började gå upp tills du tog hans hand.
- Nu ska vi sova sa du medans du smilade åt Justin.
- Du ser ut som att vara lite nervös sa Justin medans han garvade lite tyst.
-Nej jag är inte alls det.
- Jo
- Nej
- Jo
- Nej
- okej du var inte det sa Justin medans han kom närmare och kysste dig.
- Vart ska jag sova?
- På soffan sa Justin
- Va? Jag trodde att du skulle säga att jag skulle sova med dig :O
- Men jag skojar bara älskling det är klart att du ska sova med mig sa Justin.
När ni la sig på sängen och släkte ljuset märkte du att Justins hand började gå upp IGEN
Och du.....
-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


bieber fever

omg vad kommer hända???<3

kommer det ett till ida eftersom det kom fel igår eller får vi vänta tills i morrn det skulle va kul om det kom ida!!!:I


moa squelinic

asså vad är dom hära novellerna?:)

asså är det sant eller är det någon som har hittat på? elr från boken? :)

bästabloggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: