2010-10-13
 18:04:03

noveller by beliebers - ny kategori

Ny kategori!
Som ni ser!
Här tänker jag skriva ner noveller från beliebers.
Det kommer nästan att dyka upp en varje dag! =)
Här kommer den först delen, denna är tagen från Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB
"Du förändrade mitt liv, Love Story"
Ditt namn var Lucia och du var 14 år. Du bodde i Kanada. Du var en väldigt blyg tjej... Du brukade inte gå ut så ofta, du brukade stanna mest hemma. Du hade inga kompisar alls, och du hade lite dåligt självförtroende Men Justin gjorde att känna dig speciell. Han var ditt liv!
När du var på ditt rum såg du Justins twitter och det stod "Kanada, här kommer jag!
Du blev väldigt förvånad eftersom du hade aldrig varit i en av Justins konsert även om han hade varit väldigt mång gånger i kanada.
när Du gick ner för att äta lunch hörde du din mamma prata med din pappa.
- Älskling det är ju Lucias födelsedag, kom igen!
- Ja jag vet men jag vet inte om jag ska slösa pengar för att köpa en biljet för att se en kille som sjunger dåligt :O (Din pappa tyckte inte om Justin)
- Ja, men det är inte du som ska gå utan det är ju Lucia... Hon skulle bli verkligen jätte glad!
- Okej okej... Vi ska köpa en!
Du var så glad att du var tvungen att skrika " OMB JAG HAR BIEBERFEVER" Och du började sjunga " baby baby baby"
Du gick in på datan (igen) och skrev på din facebook " Omb, jag ska träffa Justin Bieber ÄNTLIGEN"
När din mamma kom in på rummet såg hon dig ligga på sängen med en Justin Bieber bild i ditt ansikte.
- Gumman vad gör du?
- Oj, mamma jag emm jag emm sitter och emm kysser på Justins bild sa du medans du garvade!
- Varför är du så glad?
- Jag är bara kär i Justin...!
- Gumman måste berätta nåt för dig!
Du gjorde ett ansikte som såg lite förvånad ut (Du ville inte att din mamma skulle veta att du hade hört din pappa och mamma prata om din present)
- Ja mamma vad händer?
- Du... Kommer.... Att... Gå.... Till.... En.... av... Justins... Konsert! skrek hon
- Du blev så glad (igen) att du började hoppa och skrika samtidigt.
När du hade lugnat ner dig frågade du henne
- Är det biljete Vip?
- Nej, det är nånting mycket bättre!
- Vad menar du mamma?
- DU ska......



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: