2010-10-14
 18:40:31

noveller by beliebers

"Du förändrade mitt liv, Love Story"
Del 2

-DU ska… Vänta vad sa du?
- Om jag skulle ha vip?
- Ja, juste a det ska du!
 -Mamma tack!
När du gick ner för att titta på tv såg du några tjejer från fönstret som skrek som galningar du kunde inte höra sa bra vad de skrek men det lät som ”I lovee uu”
Du gick ut för att se vad som hände, och där stod han med sina vackra gröna ögon, och med sitt vackert hår! Du kunde inte tro det! Ni var så nära varandra! Du kunde inte kontrollera dig själv du var tvungen att att gå ut för att försöka hälsa på honom.
Du försökte knuffa lite lätt på tjejerna som stod där och skrek. Du försökte och försökte tills en tjej knuffade dig och du trillade på en sten och slog dig i huvudet.

5 timmar sedan.
Du hade jätte ont i huvudet, du kom inte ihåg så bra vad som hade hänt det enda du kunde komma ihåg var Justin och hans vackra ögon. Du var lite rädd för att du visste var du var…

- Mamma?
- Doktor hon har vaknat! Skrek en en man, du var inte säker om det var en man men det lätt som det.
- Mamma?
- Nej, det är inte din mamma.
- Vem är du? Sa du med rädd röst. (Du kunde inte öppna ögonen än)
- Doktor, hon har vaknat skrek han igen!
- Du försökte öppna ögonen men det gick inte eftersom du hade ont i huvudet och i kroppen!
- Lucia, kan du se nåt? Sa doktorn
- Var är jag?
- Du är i sjukhuset!
Och så kom du ihåg vad som hade hänt!
- Mamma, mamma!
- Lucia hon är där ute men jag behöver veta om du kan se nåt!
- Jag kan inte öpnna ögonen, det gör ont!
- Justin, hon behöver vila lite mer.
JUSTIN? Tänkte du?
Är han med mig? Är det han som pratade med doktorn? Är det han som stod brevid mig hela tiden?
- Lucia, du kommer att må bra jag lovar!
- Justin?
- Ahaha, ja det är jag!
Du kunde inte tro det! Han var brevid dig, det var JUSTIN som stod brevid dig och hållde din hand! Det var JUSTIN! Ja han som du hade drömt så många gånger om! Han som sjöng fina låtar, han som gjorde dig att känna dig speciell! Ja det var han JUSTIN DREW BIEBER!

Plösligt kände du att nån kom närmare! Och du kände några mjuka läppar på dina kinder. Och du somnade om.
2 timmar sedan (Sjukhuset)

- One less lonely girl, one less lonely girl… ( Justins röst såklart)
- Justin, är du fortfarande här?
- Ja prinsessa, jag ska alltid vara här med dig!
- Det här är en dröm elrh?
- Nej då, Jag är här på riktig!

Du försökte öppna ögonen och där satt han! Med sina fina läppar, vackra ögon och perfekt hår.
Du ville inte skrika för att du skulle skrämma honom så du försökte lugna ner dig!
- Kan du berätta för mig vad som har hänt? ( Du ville vara säker)
- Jag ska berätta det jag såg… Du kom ut från ett litet vit hus och du gick fram till en grupp tjejer som följde efter mig. Du försökte hälsa på mig men en tjej knuffade dig väldigt hård och du slog dig på huvudet med en sten. Jag trodde att du skulle gå upp själv men när jag såg att du inte vaknade och att du hade blod på ditt huvud var jag tvungen att ringa en ambulans. Och då kom vi hit och jag tänker inte lämna dig ensamn eftersom det är mitt ansvar för att jag hittade dig!
-Men varför... Du hann inte säga hela meningen för att Justin kom närmare och kysste dig ...

-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


Anonym

Oh gud vad bra den var!! :)


Ellen

det är jätte kul med det här men justin har ju bruna ögon inte gröna<33



jätte bra blogg!!!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: