2010-10-05
 21:23:40

uppmärksammade på DNs nutids orgentering

alla ni som går på högstadiet noterade säkert Justin på en av frågorna?? åh det är så underbart att han faktiskt bli uppmärksammade för att han är så stor även av svenska nyhets medier<3

- Justin Bieber blev upptäckt på sajten YouTube, där ha nu oxå har slagit rekord med sin genomsalgs hit. Vad heter låten?
ungefär så var frågan, och så var det världens fiiiinaste bild på Justin i hans Love Me Turné kläder (den lila hoodien och via jackan) när han hade mick och hade handen vid örat för att "lyssna" på publiken.

Var det bara jag som gjorde hjärtan runt hans namn och skrev svaret BABY men store fina bokstäver? ;)

heheheh, BELIEBERS TAKING OVER THE WORLD

jag är så glad, puss<3


mariana

HAHAH fickk den frågan! skrev baby som svar!! jag gjort ungärfer 100000 hjärtor runt hans BILD såå söt var han!



PUBLICERAT: 2010-10-05, 22:00:42 | URL: http://marianai.blogg.se/
Anonym

haha jag gjorde hundra hjärtan och skrev älska killen haha alla i min klass bah efter : elin vad var svaret på justin frågan haha alla typ :D:D:D:D


viveka

åhhhh min klass gjordde oxå den jag gjorde typ en miljon hjärtan, blev skitglad när jag spg hans bild :D



PUBLICERAT: 2010-10-06, 15:40:21 | URL: http://vivekaviksten.blogg.se/
LoveBieber!

Ohja, klart man ritade hjärtan! Skrek rakt ut,(utan att tänka mig för) ÅÅÅÅÅÅH! DE E JU JUSTIN BIEBER. fast man skulle ju va tyst men (A).


Siri

vi gjordet det också (såklart) och jag blev fett hyper när jag såg attt han var med jag bah, WAAAAAH oh alla titttade men ååååh jsg skrev baby med fina bokstäver och hjärtan runt! han är värd det självklart. grym blogg kram<3



PUBLICERAT: 2010-10-06, 21:06:50 | URL: http://elizabethh.blogg.se/
BIGFANOFBIEBER! <3

Jag visste inte att han skulle vara med, blev så JÄVLA glad!

Men det stog ju: Att hans mamma lagt upp dom.

och det var INNAN han var känd.

Så jag skrev inte Baby, för han gjorde BABY när han var känd, detta var INNAN :D <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: