2010-10-10
 21:36:34

Justin önska han levde ett normalt liv.

Tonårs hjärtbultande Justin bieber har miljoner av fans - men ibland längtar han efter ett normalt liv.

Baby sångare, 16 säger" Om jag var hemma och inte gjorde det här, önskade jag att jag var i den här positionen" 

Hans kanadensiska föräldrar Pattie och Jeremy var tonåringar när han föddes, och dom separerade när han var 10 månader gammal. I hans bok First Step 2 forever,
Säger Justin "När jag var liten, längtade jag efter
ett normalt live med en normal familj"

"Mamma jobbade ihjäl sig på de jobb hon kunde få för att få allt att fungera"

"Vi hade inga lyxigheter, men sa aldrig direkt till mig att vi var fattiga. Men vi hade varandra, vilket betydde allt"

Pattie var med intressanta musikaliska människor för att spela musik, och Justin lärde sig själv
att spela Gittarr och sjunga. Han fick extra träning efter att fått utegångs förbud - en gång för att ha skolkat och andra gången för att ha hamnat hos polisen.

Justin säger: " Vi smög ut och cyklade vid 2 på natten, och polisen plockade upp oss och tog oss hem"

" Min mamma blev sur över det, och jag fick utegångsförbud i några veckor men gav mig tillåtelse att jobba med min gittarr"

Justin försökte hålla sin kärlek till att sjunga utanför skolan för att inte bli mobbad. Hsa "Tyvär finns de mobbare, min pappa var en föredetta proffessionel boxare som brukade ta med mig till hans träningar.

" Jag är ingen boxare av naturen, men om någon slog mig, slog jag hårdare" Justins första framträdande på Youtube - videon webbplats som gav honom stjärnstatus - gav en massa bråk på sin skola.
Han sa "Ett gäng personer var inblandade och en hel del filmade det med sina mobiler. Ingen blev allvarligt skadad men videon fick det att se ut som något ur Mortal Kombat."

Hans nästa video var på hans sångtävling i hans hemstad Stratford, Ontario.


Det var postat på Youtube av Pattie och efter att Justin beslutade för att pröva spela gatumusik. Han sa" Mamma var osäker, så hon sa att min morfar fick sitta i hans bil på andra sidan gatan för att vakta"

"Jag hoppades att jag skulle få 20 Bucks, men efter några timmar hade jag 200$ (1400kr). Det kändes som att jag upptäckte en guldgruva. I slutet av dagen, det var en lapp i min gitarr väska. Det stod något liknande som "Du är söt, ring mig, Kärlek Tiffany" Och ett telefon nummer, då var 12 år"

Pattie ville han skulle spara pengarna på banken, men Justin använde pengarna till att åka till Disney World - Detta blev deras första semester. 


Videor på Justin på honom när han sjöng på gatan fanns på Youtube och han fick ett kontrakt med ett skivbolag och en R&B stjärnan Usher. Justin  - Ett värde av över 100 milloner $ som turnerar världen över.
Men att vara en stor stjärna är långt i från enkelt.

Under en repetion fastande hans sele när han hängde i luften. Ingen hörde när han skrek över musiken, tillslut frågade en koreograd om han var okej. Sa justin "Nej jag är på väg att dö, Ta mig ner"

Han bröt även sin fot på Londons Wembley Arena när han supportade Taylor Swift.
Han sa: Min fot halkade på en kant av en ramp och det kändes som att kliva på en järnvägs spik. I mitten av en låt framför 12.000 personer med Taylor Swift.

Han klarade det till slutet, men sa: "Så fort jag kom bakom scen, Ylade jag som en hund. Jag skojjar inte"

Inte undra på att han vill komma hem ibland.

http://www.newsoftheworld.co.uk/showbiz/1069981/Justin-Bieber-biography.html - Gå in där och läs orginalet på engelska.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: