2010-10-08
 16:09:32

Det finns fler Justin bieber




Kommer den riktiga Justin bieber snälla stå upp?


Det beror på vilken Justin Bieber du menar.
Det finns en tonårs sångare, en som är omringad av skrikande tjejer, har turne världen över och pengar rullar in
.

Men det finns också en 35 åring från Jacksonville, som inte kan ha en Facebook konto med det kända namnet för hans sida blir anklagad att den är fejk.

Hans familj säger att han ständigt får samtal från människor, inräknat tjejer låtsas vara Demi Lovato och Selena Gomez. Som tror att Bieber kanske gömmer sig i Bowdle

"Vi kommer hem och våran röstlåda kan vara totalt fulla av tjejer som skriker eller bara klickar av"
"Efter 15 år så valde vi att byta nummer"

Floridas Bieber är också attackerad av uppmärksamhet. Han säger till E! att han får flera Fan Email varje dag och att han fick stänga av sin mobil för han fick för många samtal sena kvällar. Han har även blivit erbjuden duett möjlighet med några framgångs rika sångare.

" Jag började få samtal från Sony på min telefon, sen ett samtal från ett företag som ville ha mig i sammarbete med Lady gaga. Dom sa hon ville ha en duett med mig. Jag sa att hon kan ringa mig, men det här är inte rätta stället"

En från Sony ringde även arg och bad han byta namn efter att insett att han ringt fel Bieber, säger han.

Men den omtalade Florida Bieber, en online lärare som har sitt hår mer nära klippt än hans 16 åriga dubbelgångare, Just ni vill han bara kunna vara med sin fry och vara i fred.


"Det är väldigt irriterande" säger han. "Jag noterade att min fru googlade namnet och det var flera Youtube videos om Justin Bieber. Efter ett och ett halvt år sedan, tonåringarna började ringa. First vare gulligt och jag sa " Varför försöker dom prata med mig? Varför skulle en 15 åring ha ett hus i Flordia?

Biebers hem telefon har nu blivit borttagen för dom senaste 2 månaderna
Han försökte också kontakta facebook för att få bli godkänd, men har inte fått den lyckan ännu.
Efter ha haft ett konto i ett halv år, var han plötsligt varnad, för att vara född som Justin Bieber.

När det egentligen var 21 år före Justin "Baby" Bieber var född.

"Jag kan inte läsa något där" säger han" " Jag skickade ut formulär, men dom sa jag använde ett fejkat namn"

Eonline. com!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: