2010-09-16
 19:16:41

dagens intervju.

 Jag har intervjuat en belieber som heter Sharlin hon äger en blogg som hon skriver om sin vardag, du hittar hennes blogg häääär!

- Justins mamma / pappa
 Justins mamma och pappa har varit vid han sen han varit liten och justins mamma är urgullig det värkar som justin fått sin romantiska sida från hans mamma , och hans pappa ser jätte snäll utt och jag tror justin fått sin tuffa sida från hans pappa! 

Justins röst / utseende
När jag hör justins röst så kan jag bara rysa till , den är perfekt inte för mörk och inte för ljus hela han e perfekt!
Hans utsende bodde han vara stolt över för han är supersnygg värkligen och hans hår är flera plus poäng :D

- Rich Girl / Eenie Meenie
Eenie meenie är jätte bra det är en av mina favoriter!

-Jonas Brothers / Justin Bieber
Justin bieber ÄGER alla . och han ska heta jb inte jonas brother ;)

-Ignonerar / skriker på när människor pratar runt om Justin
Jag ignonerar allt skit som alla säger om justin bieber .

-Se / höra Justin
 Om jag fick se justin bieber heregud då tror jag att dom som skulle stå jämte mig skulle få tinitus för jag skulle putta alla och tränga fram mig hehe..
Om jag fick höra justin live skulle jag aldrig aldrig varit lyckligare.

-En kyss från Justin / Ett års gratis konsert
En kyss från jb skulle göra mig nog lyckligaste fanset av alla , jag skulle aldrig röra min kind plus så hade jag skryttit om det och tagit massa foton på min kind ;)
Om jag fick ett års gratis konsert skulle jag blivit nog superglad och jag skulle haft lika kul på varje konsert! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: