2010-09-07
 16:11:52

'

Trodde aldrig jag skulle säga detta men jag är besviken på Justin!
Kommer ni ihåg att han sa att han inte är med i nån sekt o tralalalalaa... Verkar inte som han sa sanning bilden där nere visar ju det... Han var ju en troende kristen och allt och nu så är han med på illumunati, sjukt.Den sista bilden och den andra bilden på den blåa sidan är ju ett öga speciellt den sista bilden pyramiden med ett öga. Denna bild har sååå verkligen förstöt min dag men älskar man så älskar man...


//Asia.


Anonym

Det där är inte illuminati tecket, illuminati tecknet är när man håller tvåfingrar upp (ungefär som peace tecknet) vid ögat


Anonym

vad menar du med pyramid ? Jag fattar ingen ting !!?? :O <3


Anonym

hejhej, jag fattar inte rikitgt.

kan du förklara?


alexandra

jag fatta nte va du mena?? kan du förklara det där med illuminati lr vad det heter :) vad menar du o ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: