2010-09-27
 19:16:41

"Mina fans älskar inte mig, de vet inte vem jag är"

I en intervju med Daily Mail, sa Justin Bieber att den kärlek som hans fans har för honom är inte riktig kärlek.
Det verkar som Justin Bieber inte hade en bra dag att när han gjorde en intervju, eftersom han var väldigt "sur" på sina fan...s i sin sista intervju!
Justin satte sig ner med Daily Mail och när reportern frågade hur kändes det att ha så många fans som älskar honom, Men Justin svaradde: "Det är inte sann kärlek, Det är det verkligen inte . De vet inte vem jag är ... "
Justin, hade en svår dag på grund av röstproblem, och säger också att det är "bara" på touren och sade: "Jag vill gå ut med mina vänner, men jag behöver alltid ha vakter bakom mig och det gillar jag inte, förklarar han. Han gav också en "lösning": "Jag ska börja gå ut med min hund i ett par veckor"
Och sen när de frågade om han vill vara som andra kändisar eller bättre sagt bli känd som andra kändisar tex Justin (Timberlake) svarade Biebs: " Nej, Jag är Justin Bieber och så är det"



Detta twittrade Justin om och han sa:
"u know u wake up and you go online sometimes and see your words twisted or isolated from the whole meaning. It is frustrating.......you become gaurded. sometimes u dont know who to trust. U say one thing to someone and it comes out totally different....that is why i like twitter. i can say it how it is. no one twisting thingsso people want to know where it is.
 My fans and i we LOVE EACHOTHER.

But to be IN LOVE with someone u need to get to know them personally I get asked all the time would I date a fan and my answer I would date whoever I fall IN LOVE with, and yes that could be a fan"

Alltså så har Justin sett enna artikel och  den har gjort honom frustrerad vilket jag kan förstå till tusen, och det är bra att han tar det med oss fans och säger vad han egentligen menade så att hans ord inte misstolkas.

#FANS♥JUSTIN




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: