2010-09-17
 14:56:08

visste du att?


- Justin tycker om att ta hans fingrar igenom håret på tjejen han kysser.
- Justin har en tröja som det står "I ♥ girls"
- Justin brukar sjunga sig själv till sömns ibalnd
- Justins favoritfras är "Yeeeah Man"
-
Justin är ettt sort fan av Eminem
- Justin skulle gett sin jacka till en tjej som han dejtade om hon frös - jag skulle vilja ha hans jacka utan att jag fryser XD
- Justin har sagt att "One day, i will meet the perfect girl. when i do,i wont stop untill she is mine"
- Justins dröm dejt är att luncha gå på bio därefter eller att ta en lång promenad på stranden.
- Justin tycker att berg och dalbanor är roliga men gör honom sjuka.
- Justin älskar mcdonalds
- Justin inte gillar choklad
-  Justins favvo grejj att ge till en tjej är "Hershey Kisses" (Choklad) och kyssar
- Justins första dejt med en tjej ska ske på ett ställe där dem kan prata så att dem lär känna varandra
-  Justins favorit tid på dagen är natten

Gud så många det blev, enjoy! =)


Anonym

aah va jag ääälska såna hära!..jag är inne på ungeffär 3-5 bloggar om justin och inga av dom har såna hära! ;O gillar bloggen :)


Anonym

han gillar visst choklad läste på en bieberfact på twitter då sa dem att det ryktet var falskt


Anonym

fortsätt göra dom hära det är as roliga att läsa :)


Me

jag älskar din blogg :) snälla gör måna mer "visste du att" det är as kul att läsa :) kram ;p


justinbieberlover ^^

Mysigt att han tkr om att ta hans fingrar igenom håret på tjejen han kysser ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: