2011-01-06
 10:52:33

Justin @ Aftonbladet.

Justin har under veckan nämnts hos Aftonbladet två gånger, här får ni se artiklarna!




"Jag vill bli gillad av alla"
Justin Bieber är trött på att vara flickidol.
HOLLYWOOD.
Popstjärnan Justin Bieber lägger korten på bordet.

I en stor intervju kallar­ sig 16-åringen ”galen” och jämför sig med Beatles, Michael Jackson och Tupac.

– Jag vill att alla ska gilla mig, säger han.

I Vanity Fair uppger han vidare att hans logedörr bakom scenen bär en skylt med texten, ”Mozart”.

Frisyren som blivit hans kännetecken vilale han först inte ha. Men i dag låter han sig bara klippas av stylisten som först skapade den.

Låtsas vara glad

16-åringen som kommer från Stratford i Ontario i Kanada, uppger att han påverkats av den amerikanska musikscenen.

– Jag är definitivt influerad av Michael Jackson, och Boyz II Men, säger han.

Bieber, som pryder omslaget till senaste VF, kallar sig ständigt glad och uppger att han inte tillåter sig barnsliga raseriutbrott.

– Även om jag är arg ser jag till att le och låtsas, säger han.

Han medger att han i dag är flickidol, men räknar med att också killar ska gilla honom inom två år.

– Det kommer att ske, kanske när jag är 18.

”Jag ser bra ut”

Att flickorna skriker när de ser honom tror han beror på att han är söt.

– Om jag är ute och går och en tjej ser mig kanske hon tittar till för att jag ser bra ut, eller hur?

Att självförtroendet är på topp betyder inte att han inte har problem.

Han uppger att han ibland lider av sömnproblem.

– Tankarna kan rusa när jag ska sova. Då ligger jag och tänker på alla saker jag inte hunnit tänka på under dagen, som familj och Gud.



Justin Bieber och Selena Gomez.

Fans rasar mot tonårsstjärnans flickvän Selena Gomez.
Tomma ord – eller en dödskyss?

Sedan det kommit ut bilder på Justin Bieber och Selena Gomez när de kysser varandra har några av tonårsidolens fans gått till attack via Twitter.

– Jag ska döda dig, jag lovar vid Gud, skriver en.

Justin Bieber, 16, dejtar Disney-stjärnan Selena Gomez, 18.

Detta faktum uppskattas inte av några av Biebers mest hängivna fans. Paret är på romantisk semester på den karibiska ön St Lucia och har blivit fotograferade när de kysser varandra.

Sedan dess har Gomez fått motta flera dödshot.

På Twitter skriver en person: ”roses are red, violets are blue, @selenagomez if you'll break @justinbieber's heart I'm gonna kill you”.

En annan riktar sig direkt till Gomez: ”@selenagomez I'll kill you I swear on GOD!!!!”

Några andra skriver:

– ”@selenagomez If you are the Girlfriend of Justin I will Kill you I HATE YOU :@ !!!”

– ”@selenagomez whore cancer whore..like i'mm kill myself cuz i saw you and Justin kissing well thankyou Selena thankyou now i'm killing myself”.

– ”@selenagomez stay away from Justin pedophile, retard wait i'm gonna kill ya in the night underneath your smelly bed”.

Varken Gomez eller Bieber har ännu uttalat sig om hoten.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: