2011-01-18
 16:19:20

ta över justinb.blogg.se ?

Jag tänker ge bort bloggen... Det känns som om jag inte kan klara av det längre, så mycket tid och press jag känner när jag bloggar här är inte alls kul....Tro inte att jag slutat gilla Justin för det gör jag inte, jag älskar honom fortfarande fast än det inte är lika mycket, men har bara tröttnat lite på bloggen och är anledningen till att min motivation till att blogga försvunnit och min kärlek till Justin minskat lite (jag känner mig tvingad till att blogga ibland)... Jag kommer i alla fall sköta bloggen tills jag hittar någon som kan ta hand om den, snart lägger jag också upp en video där jag visar min bieber-kalender 2011 som jag tänker sälja. Och om det är någon som vill ha hans bok (First Step 2 Forever) så är det bara att mejla mig :)
 Tack för mig, hoppas att ni har haft kul här på bloggen för det har jag verkligen! Om ni vill ta över bloggen så är det bara att mejla ([email protected]) :)
Massor med bieberkramar,pussar och kärlek till er :)♥

//Asia Ahmed


Elelta♥

Hej! Jag kan sköta bloggen eller ta över:D Jag kan inte logga in på msn :D Men iallfall kan du ju söka min blogg och veta lite mer om mig ínnan du ger bort//Elelta Hur mkt kostar boken du ska sälja ??



PUBLICERAT: 2011-01-18, 16:54:04 | URL: http://mylifeaselelta.blogg.se/
A~

Nej ge inte bort bloggen! :/

Men ska du ge bort din bok?! :o



PUBLICERAT: 2011-01-18, 17:48:44 | URL: http://peaceoutgirl.blogg.se/
meyav

å jag vill jätte gärna ta över bloggen, har massor med tid och skulle blivit överlycklig om jag fick det.

Min hotmail är konstig just nu så kan inte skriva till dig där. Din bok, hur mkt kostar det om man vill ha den ?



PUBLICERAT: 2011-01-18, 19:10:54 | URL: http://meyavoo.blogg.se/
Tessan

Det var tråkigt att du skulle sluta blogga för att jag gillade justinb.blogg.se :)


rebecca

hej! hur mycket kostar boken???


madeleien

hej!!! jag är intreserad på att köpa boken. hur mycket ska du ha för den?


Stina

Hejsan. Jag skulle gärna vilja sköta den här bloggen, det skulle vara jätteroligt. Du kan maila mig eller adda mig på msn. :)


Cornelia

men nej va tråkigt :(



men du ska inte ha bloggen om du inte vill och känenr att du hinner :) , men jag tycker det är tråkigt :) , men ha det så bra ! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: