2011-03-06
 23:25:56

svar på tal.

Kände att jag var tvungen och ta upp det här som ett inlägg, jag blir snart vansinnig! Förlåt om jag låter kaxig och ni som inte tycker om min blogg det är bara och lämna den.




Svar: Herre min gud! Vad är det jag ska läsa egnetligen en massa ryckten som cirkulerar som knappt stämmer eller? Det klart han har förändrats ALLA förändras, inte bara han. Han är en människa. Selena blev aldrig slagen. Jag har ALDRIG i hela mitt liv sagt att jag är Justins största fan så jag fattar inte ditt poäng?
#WeWantJustinBack var faktist en topic som tänkte komma upp på twitter och det är därför jag skrev det. Ni? Jag är inte avundsjuk på Selena tycker om henne jätte mycket. Snälla släng inte ur dig en massa kommentarer utan fakta.



Svar: Hahaha vah?
Jag fattar inte ens varför jag lägger ned tid på att svara på sånna här dumma kommentarer men antar väl att jag får göra det trots allt. Vet du vad Jelena står för? Justin+Selena=Jelena. Alltså så har man kombinerat deras namn. Vart kom giftemål ifrån?
Om du inte tycker om Selena så kan jag tyvär inte hjälpa dig för om du är en riktig belieber så bör du tycka om henne för att hon gör Justin glad.
Varsågod, jag har inte tvingat er till att läsa min blogg, Jelena kommer dyka upp ett X antal gånger framöver och om du och dina vänner inte vill läsa om dem, bye! ;D


Anonym

Haha rätt, du har inte tvingat dom att läsa precis!:)


Linda <3

WTF!?!?!? vad är problemet til folk? låt hon skriva hva FAEN hon vill!!!!!! det är hennes blogg inte erans!! ni har typ ingen rett til å skriva sånt til henne!! hon gör sitt besta för at uppdatera det som hender i bieber värden, och just nu så är det rett myke om Selena och Justin, och så klart hans turne och så, men HALLÅ!? vad är erat problem igentligne? Ingen har tvinagt er til at lesa hennes blogg, hon bloggar sitt besta fört at vi ska veta JB gör nu förtiden. så det enda jag har at säga LÅT HON BLOGGA HVA FAEN HON VILL OCH ÄR NI INTE NÖJDA, SÅ GE FAEN AT LÄSA DÅ!!!


Anonym

hahaha du är bäst!! :D


yellow

asså visst ingen tvingar :P haha jag heter yelena och det utalas som jelena xD hahah så jag gilla det xD och älskar dom jätte mkt :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: