2010-04-16
 22:10:44

Svar på frågor! :D

elaajn :] om Justins nummer ''/?:

riktigt fin blogg :D
jag vet att du inte vill ge ut numret :)
men det kostar ju rätt mycket och ringa till utlandet :s
haha de kan vara bra och veta :]

Svar:  Tackar för det! Det spelar faktist inte roll men jag vill var bombsäker med informationen jag lämnar ut på min blogg för det skulle vart tråkigt om allt var lönger, tänk om typ tjejen ljuger! Jaa och det är det och hon typ sa att hon hade nån kort, och jag venne vad! Jag är ganksa kritisk men jag prova faktist att ringa men de var upptaget, så jag tänkte ringa imorgon! :D


/s

OMG!!! Har inte kunnat läsa på din blogg ett tag för jag har haft dataförbud.. Men tänk om det är hans nummer?!! Vill du ge mej det då? :o <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: